Написал рецензию в тусовке литература
0
0 7 Октября Ответить
Написал рецензию в тусовке кино
0
0 4 Сентября Ответить
Написал рецензию в тусовке
1
0 1 Ноября 2017 Ответить
Написал рецензию в тусовке литература
0
0 25 Июня 2017 Ответить
Написал рецензию в тусовке литература
0
0 24 Июня 2017 Ответить
Для быстрого поиска начните вводить запрос
Level of client satisfaction and associated factors in Youth centers
от 4 927 руб.

Sixteen factors were assessed to determine client’s satisfaction and among those factors the study tries to asses which of its have significant association with client’s satisfaction. Taking the mean of summary score of satisfaction as cut point, 237(73.0%) of the respondents were found to have satisfaction above mean of satisfaction score and 86(27.0%) respondent were below mean of satisfaction score. Client’s educational status, waiting time to get the service, convenience of opening hour had significant association. Being secondary school student (AOR=4.27, 95% CI: 1.18, 15.43), being the opening hour is convenient for the client (AOR=19.25, 95% CI: 8.65, 42.83) and not knowing the opening hour (AOR=9.8, 95% CI: 1.62, 59.37) were had positive significant association with client satisfaction. But having waiting time half to one hour (AOR=0.18, 95% CI: 0.05, 0.62) was negatively associated with client satisfaction.

0.0
Ваша оценка 0.0 Отменить оценку
  • Год выхода
    2012
  • Издательства
    LAP Lambert Academic Publishing
Персоны
Рецензии (0)
Авторизуйтесь чтобы писать рецензии. Все рецензии
Комментарии (0)
Авторизуйтесь чтобы оставлять комментарии.

Поделитесь с друзьями