Написал рецензию в тусовке литература
0
0 7 Октября Ответить
Написал рецензию в тусовке кино
0
0 4 Сентября Ответить
Написал рецензию в тусовке
1
0 1 Ноября 2017 Ответить
Написал рецензию в тусовке литература
0
0 25 Июня 2017 Ответить
Написал рецензию в тусовке литература
0
0 24 Июня 2017 Ответить
Для быстрого поиска начните вводить запрос
Statistical Models for Customer Relationship Management
от 7 155 руб.

This book has brought out some procedures to construct statistical models for Customer Relationship Management (CRM) by using Univariate and Multiple Logistic regression models. It contains the theorem, concepts and evaluation of the CRM. The various problems with CRM and their remedies have been described. Different aspects of CRM strategies and the implementation of CRM have been discussed along with the solutions. Data mining in CRM along with Data Mining techniques have been presented in this book. The procedures for the assessment of the fitted logistic regression models for CRM by using some test criteria have been explained along with the modified goodness of fit measure R Square based likelihood function.

0.0
Ваша оценка 0.0 Отменить оценку
  • Год выхода
    2013
  • Издательства
    LAP Lambert Academic Publishing
Рецензии (0)
Авторизуйтесь чтобы писать рецензии. Все рецензии
Комментарии (0)
Авторизуйтесь чтобы оставлять комментарии.

Поделитесь с друзьями